12

Aza / 2014

La lectura digital en las bibliotecas públicas: promoción y gestión del cambio

Autorea: marta

lectura digitalLa lectura digital en las bibliotecas públicas: promoción y gestión del cambio

María Pinto

Alfagrama, 2014

300 orrialde, 37,71 €

ISBN: 9789871305797

Informazio eta Komunikazio Teknologia berrien eragina liburutegien munduan errealitate bat da. Honen adibide, webgune sozialak, liburutegi digitalak eta irakurketa digitalaren tresna mugikorrak dira. Liburu honek liburutegiak betetzen duen rol bikoitza azpimarratzen du. Alde batetik, edukinaren eskuragarritasunaren bitarteko gisa (tresna, euskarri eta formatu berriak) eta bestetik, erabiltzailearen formakuntza eta informaziorako bidean laguntzaile moduan.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude